Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

εικονες βραδυ Σαββατου Η ελευθερία δεν είναι αντίδραση· η ελευθερία δεν είναι επιλoγή.

 ξενοδοχείο στην Ξάνθη
 Από το καζάνι στα τσίπουρα

 Από το γλέντι με την παρέα μου στο μαγαζί μου
 Η Ελένη μου, μου..
 χέρια άξια δουλευτάρικα κρατώντας τον γιο του..

 η Ειρήνη με την κορούλα της
 ρεζέρβα
 Κωνσταντινούπολη
 Τόσο έξω καρδιά γυναίκα δύσκολα συναντάς ναι και δεν την ξεχνάς..
 μετα απο μια εκδρομη ξανα Ελαδα στο βάθος η σημαία μας φεύγοντας απο την Τουρκιά ...Αγαπώ την πατρίδα μου αλλα αυτή οχι...οχι εμένα αλλα όλους του Έλληνες...
βόλτα στον Βόσπορο δυο τουρκαλες  29/5 ημέρα αλώσεις της πολης γιορτινή γι'αυτους..
 Ο φιλος μου Σωτηρης...
Εδω που κάθομαι μου ήρθε η ιδέα να ταξιδέψω στο χθες με της εικόνες και κείμενα η οτι άλλο στα χρόνια που ειμαι εδω  που εχω στην μνήμη του σκληρού εξωτερικού δίσκου ..Θελω να εξηγηθώ η φωτογραφία για μένα ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ έτσι να την δεις και εσύ με μια ματιά ελεύθερη και μην την βάζεις βαθμούς ,γιατί για να την εχω εγώ εκείνη την στιγμή μου έκανε κλικ για έναν η 1000 λόγους ανοίγω λοιπών το μπαούλο μου με της αναμνήσεις καλές και άλλες....

Η αξία της συγνώμης στην ζωή μας, στο άλλο μας μισό, στην αγάπη, στην φιλία...


-Πάρε ένα ποτήρι!
-πήρα...
-τώρα ρίξτο κάτω και δές τι θα γίνει μαζί του!
-έσπασε!
-και τώρα ζητά του συγγνώμη και δές, θα ξαναγίνει όπως πρώτα..;

 Ένα φιλί και μια αγκαλιά μπορούν να γιατρέψουν πληγές που βρίσκονται βαθειά στη ψυχή.

 Να αγαπάς, επειδή είναι το μυστικό της αιώνιας νεότητας.
Να γελάς, γιατί είναι η μουσική της καρδιάς.
Να διαβάζεις, γιατί είναι η πηγή της γνώσης.
Να ακούς, γιατί είναι η δύναμη της νοημοσύνης.

Να παίζεις, γιατί είναι η φρεσκάδα της παιδικής ηλικίας.
Να ονειρεύεσαι, γιατί αισθάνεσαι την ευτυχία.
Να ζεις έντονα κάθε στιγμή, γιατί ο χρόνος περνάει γρήγορα και ποτέ δεν επιστρέφει.
Αγάπα τον εαυτό σου γιατί μόνο τότε θα του επιτρέψεις να αγαπηθεί.
Κανείς δεν πρόκειται να δουλέψει περισσότερο από σένα για αυτά που θέλεις. Είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη να κάμεις τη ζωή σου ευχάριστη και όμορφη.

 Η ελευθερία δεν είναι αντίδραση· η ελευθερία δεν είναι επιλoγή. Είναι ψεύτικoς o ισχυρισμός τoυ ανθρώπoυ ότι είναι ελεύθερoς, επειδή μπoρεί να διαλέξει. Ελευθερία είναι η καθαρή παρατήρηση, χωρίς κατεύθυνση, χωρίς φόβo τιμωρίας ή ελπίδα ανταμoιβής. Η ελευθερία δεν έχει κίνητρo· η ελευθερία δε βρίσκεται στo τέλoς της εξέλιξης τoυ ανθρώπoυ, αλλά υπάρχει στo πρώτo βήμα της ύπαρξής τoυ. Με την παρατήρηση αρχίζει κανείς να ανακαλύπτει την έλλειψη ελευθερίας. Η ελευθερία βρίσκεται στη χωρίς εκλoγή επίγνωση της καθημερινής μας ζωής και δραστηριότητας.

Η ουσία της διδασκαλίας τoυ Κρισναμoύρτι

Όσο περνά ο χρόνος τόσο πιο τίποτα αισθάνομαι οτι είμαι και είναι η πιο μεγάλη αλήθεια που λέω να το ξέρετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου