Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Γραφονται σε τοιχους ...

 
Δεν είμαι εδώ για να διορθώνω τα λάθη σου, είμαι εδώ για να κάνω τα δικά μου.

Όσο λιγότερα θυμάμαι, τόσο πιο εύκολα κοιμάμαι.

Γίναμε δυο ξένοι που γνωρίζονται πολύ καλά.

Κάποτε είπες «εγώ κι εσύ είμαστε ένα» τώρα που έφυγες πάλι ένα είμαι.

Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

Ήπια όλο το μπουκάλι και τί να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο

Πολύ σπουδαία η μέρα που μας πέρασε, θα μείνει για πάντα χαραγμένη στα αρχίδια μου.

Όλοι οι γείτονες περιμένουν πότε θα τα τινάξω. Βγαίνω μπαλκόνι τώρα με δυο φλοκάτες.

-Φίλε έχεις πιτυρίδα το ξέρεις;
-Άσε έχω δοκιμάσει τα πάντα.
-Να μην κουνάς το κεφάλι σου πάνω απ' το φαΐ μου δοκίμασες;

-Γιατί μου πιάνεις το βυζί ρε;
-Σου μιλάω με το χέρι στην καρδιά.

-Είχαμε εξέταση στο εργαστήριο Χειρουργική ΙΙ.
-Πώς πήγες;
-Κόπηκα.

-Λύνω τον κύβο του ρούμπικ σε 1 λεπτό
-Υψηλό IQ;
-Αχρωματοψία.

- Είστε γυναικολόγος;
- Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω

- Mάνα πάω για πόκερ.
- Την ζακέτα μη σου πάρουν!

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί. Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα;

-Πόσα βγάζεις το χρόνο;
-Αχ, μου φοροδιαφεύγει τώρα.

Ο μέσος Έλληνας είναι τόσο ψωνισμένος που όταν ακούει φορολόγηση πλούτου νομίζει ότι μιλάνε γι' αυτόν.

Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα.

Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι.

Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία. Αλλά τι με νοιάζει εμένα;

Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλουν

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα

Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν θα είναι του router.

Το μόνο χιόνι που θα δούμε τα Χριστούγεννα είναι του Alter

Είναι κρίμα που αυτοί που ξέρουν πώς πρέπει να κυβερνάται αυτή η χώρα είναι απασχολημένοι με το να οδηγούν ταξί και να κουρεύουν μαλλιά.

Κάθε πρωί που ο γείτονας πάει για δουλειά, βγαίνουμε όλη η γειτονιά, χειροκροτάμε και φωνάζουμε "άξιος"

Αν το κράτος είχε χιούμορ τα φυλλάδια του οαεδ θα'ταν από ανακυκλωμένα βιογραφικά

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.

Που μένεις; Στα λόγια.

2 σχόλια:

  1. Μερικά από αυτά που έβαλες ήταν πολύ επιτυχημένα και με έκαναν να γελάσω πολύ . Καλό ξημέρωμα καλέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή