Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Η ψυχή μου δηλητηριασμένη με φαρμάκι σε μεγάλη δόση...

  • Από τη Δευτέρα δεν είμαι πια ο εαυτός μου.....
    Μου λείπουν κομμάτια από όλο μου το κορμί..... 
    Σκόρπια παντού.....
    Κομμάτια πολλά έχει γίνει και η ψυχή μου και τα δεν βλεπω καν που είναι για τα μαζέψω....
    Ένα κορμί χίλια κομμάτια δεν θα μπορέσω να το μαζέψω 
    και να το βάλω ξανά ούτε σε μια κρεμάστρα........

    Η ψυχή μου δηλητηριασμένη με φαρμάκι σε μεγάλη δόση...
    χίλια φίδια να με δάγκωναν τόσο φαρμακι δεν θα μου έριχναν, 
    κάθομαι και είναι σαν να μη κάθομαι ένα ράκος περιφέρομαι μέσα στο σπίτι μου 
    που μου μιάζει άγνωστο και παγωμένο...... 
    Δεν ξέρω αν φταίει το φαρμάκι τους ούτε αν φταίει η απραξία των γύρων μου.
    Ρίχνω τις πιο πολλές ευθήνες σε μένα και με μισώ που δεν είμαι τόσο δυνατή 
    ώστε να ξεσηκώσω τους άθλιους συμπατριώτες μου από τον καναπέ.........
    Εγώ που όταν ήμουν παιδί πάλευα με τα νομικά τους πλαίσια μέσα στη χώρα τους
    τώρα που μεγάλωσα δεν κάνω τίποτα μέσα στη χώρα μου...... 
    Δεν κάνω το παραμικρό να τη σώσω και ντρέπομε ακόμα και που πατώ το χώμα της 
    το ΙΕΡΟ....!!!!!!!

    Είμαι μια άχρηστη πια και πάλευα σε λάθος χρόνο και τώρα που πρέπει να παλέψω 
    είμαι μαζεμένη στο καβούκι μου....
    Πόσο πολύ με λυπάμαι και δεν θέλω καν με δω στο καθρέπτη.
    Εγώ που γράφω για ήρωες και τους βάζω εκεί που ήταν πάντα 
    τώρα δεν έχω τη δύναμη να προτάσω τα στήθη μου σε μια χούφτα κρετίνους.
    Εγώ που πάντα πήγαινα αντίθετα στα ρεύμα τώρα κάθομαι και αφήνω το ρεύμα 
    να βρέχει τα κομμάτια μου και να παίρνει μαζί του...

    Ξέρω ότι έχει και άλλους σαν εμένα......
    Που περιμένουν κάποιον ίσως να τους απλώσει το χέρι κα να τους πει πάμε μαζί
    μαζί θα προτάσουμε τα στήθη μας..... όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα.......

    Εδώ και ένα χρόνο περίπου εδώ και παντού αντί για χέρια που είναι έτοιμα να παλέψουν....!
    Διαβάζουμε μόνο λόγια και μόνο λόγια.... και βλέπουμε ανθρώπους που ζούνε μόνο για να κάνουν εντυπωσιασμό.......
    Ίσως αυτά τα πολλά λόγια και οι άστοχοι άνθρωποι χωρίς βάθος 
    να είναι και η αιτία που οι πιο πολλοί είναι στη κατάσταση που είμαι και εγώ.......

    Καληνύχτα Έλληνες 
    και αυτά που γράφω μη τα γελάσετε γιατί 
    αν το κάνετε τότε πάει να πει ότι απέχετε εντελώς 
    από το DNA του Έλληνα και είσαστε απλά ένα τσούρμο μπάσταρδοι.!

    Γεωργία.
    Υ.Γ
    το διάβασα με άρεσε το αναρτώ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου