Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

η απώλεια της μάνας ...

Έχασα την μανούλα μου πριν δέκα πέντε μέρες ...15/3/2016.
Της χρωστάω τα πάντα στην ζωή με έμαθε να λέω συγνώμη ευχαριστώ και παρακαλώ ..
Την λάτρευα αλλά μάλωνα πολύ συχνά μαζί της αμέσως μετά στην μεγάλη αγκαλιά της που σαν αυτήν την μάνας   δεν υπαρχή ...
Απώλεια που κάθε ήμερα μεγαλώνει την έκλαιγα πέντε μήνες βουβά κάθε ήμερα  ...και δεν έχω τον νου μην κτυπήσει το τηλέφωνο και μου πουν κάτι κακό για αυτήν ...έφυγε άλλο πια ησύχασε ναι....Άρε μάνα
Δεν ξέρω από γειτονίες αγγέλων και διάφορα τέτοια που χαϊδεύουν αυτάκια και να είχαμε να λέγαμε ....Δεν με ακουμπάνε  όλα αυτά τα διάφορα λόγια που ξεστομίζουν της στιγμές αυτές ,ούτε πόση ώρα κτύπησε η καμπάνα πριν και μετά ..Εγώ έχασα την μανούλα μου
Σαν την μάνα δεν έχει...Καλό ταξίδι  μάνα ...

Εσύ που από τύχη σκοντάψεις εδώ επάνω μάθε κάτι ότι
είναι ζωντανό και αγαπάς να το αγγίζεις μην το ξεχνάς .. 

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα . Να σε πω κάτι; Γευτηκες τη ζωή μέχρι το μεδουλι. Έπαθες, έμαθες, βγήκες πιο σοφός μετά από κάθε εμπειρία. Αγάπησες και αγαπήθηκε. Έδωσες πολλά κι ας πήρες λίγα. Έκανες οικογένεια κι ας την έχασες. Υπάρχει κάπου ή δική σου συνέχεια, το δικό σου στίγμα, το δικό σου αίμα. Είσαι ζωντανός κι έχεις την υγεία σου. Γεύεσαι ακόμα τη χαρά του έρωτα, της φιλιας, διασκεδάζεις, γελάς, κλαις. Όλα είναι μέσα στη ζωή μας. Κι εσύ τα ζεις. Το μόνο μελανό σημείο είναι η απώλεια της μανούλα σου. Κι εκείνη όμως ζει μέσα από σένα. Ζει στην καρδούλα σου και στη σκέψη σου άρα υπάρχει. Σκέψου πως υπάρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει και περνάνε τα χειρότερα. Δεν είναι όλα ρόδινα στη ζωή. Δεν είναι πάντα καλοκαίρι. Εμείς όμως ορίζουμε τη διάρκεια του πόνου μας. Είσαι ο διαχειριστής της ευτυχίας σου. Μην αναλωνεσαι άσκοπα σε γεγονότα που θα περάσουν και θα αφήσουν το μάθημα τους. Ζήσε το κι αυτό....... Φιλί γλυκό κι ένα χαμόγελο στα χείλη σου θέλω να δω.

    Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη αναρτώνται εγώ αυτά που έγραψες για μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή