Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Είμαι ο λίγος στον κόσμο των πολλών

ΕΛΕΝΑ ΛΟΪΣΙΟΥ

Δημόσια κοινή χρήση  -  20 Σεπ 2015
 
Είμαι ο λίγος στον κόσμο των πολλών που ξέρω οι λέξεις τι σημαίνουν… Κι έμαθα να στρογγυλεύω της καρδιάς μου τις γωνιές για να χωρέσω λίγη Αγάπη … Είμαι ο λίγος στη λίστα των πολλών που συλλαβίζω ελεύθερα τη λέξη «σ’ αγαπώ»… Κι εσύ χαμογελώντας, άθελά σου σχίζεις το τελευταίο φύλο που’ ναι ο επίλογος στο τετράδιο της υπομονής μου… Είμαι ο λίγος στην τρέλα των πολλών που έμαθα τι λένε τα τραγούδια… και στον καθρέφτη βλέπω τις μορφές που’ ναι χωρίς εσένα… που’ ναι όλες δικές μου. Η δική μου τρέλα είναι η μόνη διέξοδος κι οι λέξεις δικά σου είναι μαχαίρια… Μα μη φοβάσαι αγάπη μου δεν κάνει κρότο η σιωπή μου… Αυτή είναι που σκοτώνει φορώντας σιγαστήρα… Και μη ρωτάς γιατί οι καρδιές ραγίζουν εντελώς αθόρυβα.. Όνειρο ήταν και το ξέρω! Θα υπάρχω πλάι σου σαν ξεθωριασμένη πινελιά στο γκρίζο ψυχρό σου τσιμέντο! Εκεί όμως δεν θα’ χει γραμμένα ημερολόγια. Ούτε το φεγγάρι, θα΄ ναι πανσέληνος σαν κι απόψε! Ο έρωτας κι ο πόνος είναι δίδυμα φεγγάρια! Πολλές φορές αδύνατο να ξεχωρίσεις λέξεις που ταξιδεύουν στη θάλασσα του νου! Κι ο πόνος σου δραπέτης, δικός μου έγινε! Οι χτύποι της καρδιάς μου έγιναν χτύποι της δικής σου καρδιάς! Το μόνο που απόμεινε , σαν παιχνίδι θεϊκό, για να ξεχνάμε τη θνητή μας φύση! Κι είναι ο έρωτας δραπέτης, μυστικός, τυφλός , αέναος , έρωτας! Κλέφτης… έρωτας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου