Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

μουσικές αγαπημένες

Είναι καιρός να ανεβάσω τουλάχιστον μουσικές αγαπημένες για σένα που θα σκοντάψεις στο blog μου δεν θα διαβάσεις κάτι περίεργο εδώ ψίχουλα απο της σκέψεις μου Δεν αντέχω την κριτική από εντελώς άγνωστους για τον απλούστατο λόγο δεν απευθύνομαι σε κανέναν από  αυτούς..
Και αν δεν σε έπεισα και θελήσεις να κακολογήσεις μάθε και αυτό, παιδί του Βαρδάρη είμαι Σαλονικιος ...Μέχρι και Μπαμπινιώτης θα θέλει να μάθει  το λεξιλόγιο μου ..Δεν προκαλώ σε παρακαλώ μην το κάνεις και εσύ ..μπες δες φύγε ....
Νέτα σκέτα  ναι..Από αγνώμονες χορτάτος ..



2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Δημήτρη,
    δεν έχουν σημασία τα ορθογραφικά λάθη, το μόνο που έχει σημασία είναι αυτό που βγάζεις να είναι αληθινό και από μέσα σου. Αυτό μετράει.Αυτό βλέπουν όλοι , αυτό αγαπάνε.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα καρντάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου ναι ..Διαβάζω διάφορα και με ενοχλούν οι ακατονόμαστοι που μπαίνουν μέσα σε ενα μπλοκ και γράφουν βγάζουν τον κακό τους εαυτό γιαυτό και έγραψα ναι.. Ανώνυμα ειναι άσχημο να κάνεις κριτική και το διαδίκτυο έχει αυτό το κακό..
      την καλησπέρα μου...

      Διαγραφή